Var är snön ?

Ska det inte vara snö nu ? Ovanligt varmt ute för att vara november, förra året var det en Meter snö vid det här laget. Som jag redan nämnt vilade Sarelli idag, så jag har ägnat min tid åt att plugga teknik istället. TOTALT VÄRDELÖST. Har prov imorgon efter skolan eftersom jag varit duktig och skjutit upp det hela tiden. Fick även veta att de är två till tre prov i veckan nu tills betygen sätts kring lucia. Som sagt det är bara att arbeta mycket som möjligt i skolan till jul så att dom där förbaskade betygen blir skrivna. Något som jag verkligen ser framemot är globen på fredag, roadtrip med falsterbogänget det blir gött. Måste fixa ledighet imorgon, så inte lärarna funderar över var jag tagit vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0