Börjar känna mig som en människa igen

Vaknade upp utan feber hur underbart som hellst.
Så är väll frisk förklarad.
Dock blir jag hemma idag med inget Savoy och inget Sarelli, SUGER.
Var ute en snabbis hos Sarelli igår med pappa och lämnade kraftfoder.
Känns väldigt lyckat att jag missade Lundellskas öppet hus igår.
Hade verkligen velat att kolla upp den skolan, eftersom den ligger högst upp på listan.
Men det är en till öppet hus där i Februari får åka dit då, innan dess får man höra med polarna hur skolan verkar.
Nu ska jag ta och göra något vettigt, mamma har övertalat mig att julstäda hela lägenheten.
Börjar med rummet det kan ta sin lilla tid, ska sätta upp min adventsstjärna !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0