Thursday


Var redan i stallet runt tio imorse, mamma och hennes jobbar polare kom ut och kollade på hästarna medans jag red Sarelli och Stina tömkörde Pax. Jag var nervös eftersom mamma och monika tittade på och Sarelli var spänd ingen bra kombination, men det är väll dags att börja vänja sig om man ska ut på tävlingsbanorna i framtiden.
Ridpasset kändes lite flängit och okoncentrerat, skrittade av ute i skogen runt skogsängen. Sarelli var grymt cool och jag tror vi behövde en trip ut i skogen, imorgon blir det lång skrittur med Stina och Pax hoppas att Knott och Lisa hänger på. Bilden är förresten på Sarelli när han var liten hittade den på hans gamla ägares hemsida, jag tycker att man känner igen honom på hans ansikte.


Kommentarer
Postat av: alva

haha, jag ba: "fan va lyyx hage hon har! xD"

2011-06-07 @ 21:34:39
URL: http://alvadrommar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0