Svenskanationaldagen


Åkte med pappa till Hemringe i morse för att rida Sarelli innan det blev för varmt, som planerat blev det ett dressyr pass på banan. Jag red LC programet och LB programet för att öva på min punkt ridning.
Sarelli var avslappnad och jag kunde sitta ner perfekt alla galoppfattningar satte vi på det rätta platserna.
För varje dag som går så hittar jag hur jag ska rida honom, skrittade av honom runt skogsängen.
Efter Hemringe cyklade jag in till stan för att kolla på Eric Saade med anna och frida, köpte hans nya singel och stod i signeringsköi 2timmar. Rätt så jävla onödigt men roligt var det.

Kommentarer
Postat av: alva

Jag var oxååå där xD fast inte när eric kom, haha, han suger live ^^

2011-06-07 @ 21:37:05
URL: http://alvadrommar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0