Sommar sverige

Vill bara säga att Sveriges sommar är absolut ingen ting att klaga på när solen skiner!
Får inte glömma att berätta att jag hoppade/markarbetade Sarelli i Fredags på banan, det gick super bra red cirka en timme. Jag hade lagt ut travbommar och ställt upp två hinder ett på kortsidan och ett på långsidan som han fick rulla över några gånger, han var rätt seg när jag red fram men direkt när jag kommit över första hindret tände han till direkt han var så jäkla pigg resten av passet. Roligt med pigga hästar, man märker verkligen hur roligt han tycker det är att hoppa och vilken stjärna han är. Hoppade omkring 70cm inga höjder men både han och jag tyckte det var roligt och der är de viktigaste !'

När jag sedan hade fixat klart Sarelli och släppt ut han i nya hagen vid ridbanan så promenerade jag till kranen och fyllde dunkar med vatten till dom. När jag sedan kommer tillbaka för att fylla deras hinkar i hagen så hittar jag Sarelli sittandes. Det såg för festligt ut, han satt sig upp efter han rullat och satt säkert där i minst 30sek och tänkte på livet så jag kastade upp mobilen och tog kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0