Dressyrpass


Blev inte som planerat idag och detta berodde på att jag inte vågade rida ut tänk om det skulle börja åska, var men om en dramatisk ridtur för några veckor sedan med blixtrar och åska och efter det så har jag en stor respekt för himlens krafter.
Det blev alltså ett drssyrpass på ridbanan jobbade på Sarellis och mina halter att han ska ta med sig bakbenen in i halten och när han stannar ska jag mjukta direkt när han släpper och börja skritta igen, längde även traven så gått som det går på långsidorna och tog tillbaka på kortsidorna, ett rätt så basik pass.
Red sedan ut när jag var helt säker på att det inte skulle börja åska, travade av honom på skogsängen och skrittade upp för lottasberget. Imorgon planeras en tur med stina och pax, lisa och knott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0