22 juni

Dagarna bara springer iväg för mig, tragiskt nu när det är sommarlov vill man bara att tiden ska stå stilla för en stund. Vaknade 10.20 imorse med en tanke i mitt huvud vänta ska inte jag vara hos tandläkaren nu ? jajemän hade försovigt mig regält det var inte ens någon ide att försöka stressa ner på stan, skulle tippa på att något argt brev trillar ner i brevlådan vilken dag som hällst från folktandvården.
Slängde i mig frulle direkt och hoppade på bussen ut till Sarelli där var syrran och hon skulle precis dra så det var inprincip hej,hejdå vi ses imorgon. Plockade in Sarelli och fixade honom och tog en sväng runt gården och gick sedan in på banan. Han var från början rätt pigg och alla små saker kunde tydlgen äta upp honom men när vi väl började arbeta så var det inget mer med monstrerna han knatade på och jag flyttade och höll på, längde och kortade, jobbade mycket innanför spåret för att få honom mer balanserad. Riktigt fin på slutet kunde länga grym mycket och sitta ner korta sträckor. Skrittade av honom runt skogsängen, tog sedan min cykel som stod kvar ute på landet och cyklade hem.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad söta ni e! :-)

2011-06-27 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0