Torsdag

Syrra och jag målade bommar och plank som vi letat fram på gården och jag måste säga att det är nog dom snyggaste bommarna EVER ! mot kvällen skrittade vi ut i skogen med pax och sarelli, Sarelli var hur trött som hällst efter gårdagens dressyr pass, Stina och jag hade riktigt mysigt i skogen då vi luffade runt och båda hästarna skötte sig exemplariskt. Pax hoppade över en liten grop och Sarelli var inte sent efter att göra lika som polarn, Stina och jag började genast att skratta för Pax brukar aldrig hoppa över diken/gropar han brukar bara tvärstanna och bli förbannad. Vi travade fram och tillbaka på skogsängen och travade över det lila naturhinder som finns där. Riktigt mysig tur på lugna hästar för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0