Promenad till Fullerö

Kom precis innan för dörren har varit oh lämnat av hästen på semester bete i Fullerö.
Syrran och jag tog våra hästar och promenerade upp till Fullerö handel från Hemringe det tog väll cirka en halv timma, hade förväntat mig att det skulle ta längre tid.
Väl framme fick vi gå in på en grusväg där vi träffade han som hade betet han hade en jätte söt shettis som Sarelli och Pax skulle få gå med, även 7st kvigor.
Ihop släppet gick bra shettisen blev glad över att få hästpolare istället för att hänga med kvigorna, vi såg tyvärr inte när hästarna hälsade på korna för det var i en annan del i hagen .
Det ska nog funka finnemang !
Nu väntar 2veckors vila för Sarelli medans jag är på Rävsten och Konfirmationsläger.


Kommentarer
Postat av: Stina

jag gillar den där bilden!

2011-07-21 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0