Nya springskor

Alva följde med mig till Sarelli och fotade honom när jag red, har precis suttit och kollat igenom alla de 300bilder hon tog och de var ett antal riktigt gulliga. Min häst var inte riktigt så avslappnad och ospänd som man önskat när någon fotade men han var duktig endå min bus häst. Vi red först lite dressyr då jag böjde och flyttande allt det gamla vanliga han var lite uppe i taket hela passet där av att det blåste, alva tog fram ett hinder som hon ställde på snett igenom som jag kom på ett antal gånger. När han fick se hindret blev han riktigt pigg han bjöd mot hindret som aldrig förr. Han hoppade lite stort idag de är så himla svårt att följa med och vara så mjuk som möjligt när han hoppar av tidigt helt oplanerat, jag tror att hoppa stort  för att jag inte riktigt fick tag i honom så att jag inte kunde sätta honom på baken. Endå relativt nöjd över honom idag,Sarelli fick även nya skor idag.


Kommentarer
Postat av: stina

fina, fina lilla sarre!

2011-07-05 @ 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0