Lång promenix

Jag och min hund Raja åkte buss ut till Hemring i morse för att morgonfodra hästarna, när hästarna hade ätit upp borstade jag Sarelli och snyggade till han lite. Sedan tog jag Rajas koppel i ena handen och Sarellis grimskaft i andra handen och begav mig ut på en promenad i skogen. Gick bort till nyhygget och runt lottasberget lite komplicerat att gå med både hund och häst när Sarelli vill buffa på Raja hela tiden och leka, knäppa häst.
Det blev motion för alla idag, jag,hunden och Sarelli det behövdes.
Hoppade på bussen runt klockan tolv hem och nu har jag bakat kakor och bullar som ska med till Falsterbo,för imogon smäller det då rullar bilen ned till skåne. Taggad till tusen !


Kommentarer
Postat av: soffan

Gud va söt bild! Han ser annorlunda ut sen jag var med, mke finare :D

2011-07-05 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0