födelsedag och tillbaka i Uppsala

Gästerna började dra sig hem för cirka en timme sedan, blev riktigt mycket firande med god mat,tårta för att inte glömma presenterna. Fin fina presenter allt från skoknäckt till peeling, TOPPEN !
Anlände till Uppsala igår kväll efter en fin helg i östhammar med mycket sol och regäl bränna.
Red Sarelli imorse och bestämde mig för att rida hoppa och rida lite dressyr slutade med att jag hoppade 85cm, tycker att de var bra högt men med min kung till häst så går allt.
Han kändes dock inte lika fin som sist jag hoppade honom inte fullt lika aktiv i bakkärran, han taggade till när han fick hoppa lite högre och verkligen sög tag i hindrerna.
Perfekt födelsedags ridpass och han fick ett regält sommarbad efter han måste som sagt snyggas till lite när han ska på sommarbete i fullerö imorgon.
Han och pax och en till ponny ska få gå med ett gäng kvigor i två veckor medans jag är på rävsten och konfirmations läger. Så imorgon börjar hans sommarlov i två veckor efter en promenad ut till Fullerö.


Kommentarer
Postat av: Maja

Han är jättefin, din häst! Ja Polly är min egen häst :) Visst kan jag lägga upp en bild när jag rider henne, men har inte många bra och just ju är hon på bete.. Men ska försöka fixa :)

2011-07-21 @ 18:36:27
URL: http://majacederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0