Tisdagen den 30 Augusti

Nu är det bara att inse nu är det höst, inge mer värme i Sverige i år.
Red Sarelli lätt på banan idag.
Riktig power i skritten han klev på och tog för sig.
Pappa kom och lämnade Raja precis när jag skulle börja jogga honom på en åtta.
Raja satt och skällde på var enda liten bil som åkte förbi.
Koncentrationen blev en aning dålig för mig och Sarelli.
Är nöjd över min Skimmel han har inte gått dressyrpass på banan på typ en vecka.
Roligt att Sarelli känner igen mig, för när jag kom från bussen så kom han i hagen och gick brevid staketet.
Sen när jag skulle ta in dom för kvällen så stod Sarelli och snacka vid grinden och ville komma in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0