Morgon te

Godmorgon !
Vaknade för dryga timmen sen, otroligt skönt att sova ut.
Det tar som sagt på en att vara på läger och sova alldeles för lite om dagarna.
Saknar Kajsas nybakade bröd varje morgon till frullen.
Dagens planer, Syrran kommer hem från åland runt fyra tiden och då ska vi hämta Sarelli och Pax i Fullerö.
Min prins som jag inte har sett på över två veckor.
Så då blir det en promenad hem till Hemringe.
Så det blir förmodligen inget Upk för min del skulle vara grymt roligt att få se lite ekipage.
Imorgon ska jag först på övning inför konfirmationen sen så bär det ut till landet för att rida sarelli,
bara att börja jobba bort den fina kulan på magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0