Ledarskap

Första skoldagen idag, börjar räkna ner till höstlovet.
Skolfoto och allmänt fladdrig skoldag alla flög hit och dit, nytt schema som hör till tradition att alla klagar på.
Efter skolan var jag bokstavligt helt slut så blev en liten tupplur innan pappa kom och hämtade mig.
Då bar det av ut till Hemringe, Sarelli skulle vila idag men eftersom han stod vid grinden och hängde och ville komma ut så blev det så att jag borstade honom ren och gick ut på rid banan och körde ledarskaps övningar.
Han Brallade ur något varv men sedan lugnade han ner sig och i jobbade med.
Halt, trava, backa och följa efter mig, inte så ansträngande plus att han fick en massa morötter.
Så han var en riktigt nöjd pålle, som kom ut i hagen och ställde sig i solen och solade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0