Efter nästan tre veckor

Tidig morgon som startades upp med en cykeltur till kyrkan. Där var det träning inför lördagen. Fick veta att jag ska läsa en bön inför alla i kyrkan, nervöst ! Efter så gick vi tjejer ner på stan köpte inget speciellt, tog bussen ut till sarelli vid 2. Stina red pax och sen hämtade vi hö hos dag kollade på hans nya häst aria bell, helt galet fin häst. När vi kom tillbaka till hemringe red jag sarelli och det var precis som att han ville bli riden för han stod vid grinden och gnäggade när jag kom för att hämta honom. Red cirka 30min på banan ville att han skulle bjuda framåt och bli rund och låg. Jobbade med lite förflyttningar och böjt spår. Han var så fin trodde faktiskt han skulle vara spänd och seg idag men han klev på riktigt bra i fin form. I början var han hela tiden nära på explodera eftersom att de var mycket energi som samlats på tre veckor. De var riktigt fint tryck i min häst idag, så otroligt nöjd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0