Back in town.

Bussen anlände runt klockan tre vid Kyrkan.
Kändes lite deprimerande att komma till Uppsala i dassigt väder,
 och veta att en galen vecka precis hade tagit slut.
Vi har varit med om så sjukt mycket olika saker.
Allt från klädbad, talangjakt, träningsvärk från dans, god mat och en del seriösa stunder.
Kommer till och med sakna andakterna på kvällarna då alla sjöng så att det bara ekade.
På lördag är det min tur att konfirmeras och jag ser det som ett stort minne att få bära med mig.
Imorgon lutar det  mot att jag rullar iväg mot Upk till kvällen för att kolla på Pay and Jump,
för att träffa godingar, se nya ekipage och för att få suget att komma ut på banorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0