20 Augusti

Ursäkta någon som har sett solen ?
Inte är det jag iallafall, helt sjukt vad det har regnat idag.
Vaknade vid halv sex hade ont i magen och redan då öste det ner.
Skolan har börjat, sommarlovet är slut, hösten är här och den är inte välkommen.
Sofia följde med till Sarelli idag men eftersom att jag missade 6an så träffades vi nere på stan men hann som tur med 115 klockan nio.
Morgonfodrade åt någon slags Brunch och tog ut Sarelli man såg verkligen på honom att han var less på regnet.
Tog in han i nybygget så pojken fick stå under tak ett tag, Vi borstade och fixade.
Sofia satt upp och vi tog först en runda i skogen för att sedan gå ut på åkern.
Sarelli gick riktigt bra för att vara första gången Sofia red han, trampade under sig och verkade helt oberörd av regnet.
Jag hoppade upp och red lite innan vi skrittade hem, Sofia vill se om det hade blivit någon skillnad på när jag rider han sen sist hon såg han i våras och det tyckte hon.
Bara positivt.
Väl tillbaka i Hemringe ick Sarelli på sig enn flece täcke för att torka innan regntäcket slängdes på igen.
Kom hem för några timmar sen och nu sitter jag här och sa snart äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0